02 grudnia 2016

Samoobsługa szkody

Stało się - samochód uszkodzony. Zamiast czekać na wycenę, możesz szkodę obsłużyć samodzielnie. Sprawdź, jak to zrobić!

Zdarzyła Ci się stłuczka ze słupkiem na parkingu, z barierką albo, co gorsza, z innym autem? Zadzwoń do swojego ubezpieczyciela, poinformuj o zdarzeniu i tym, co zostało uszkodzone.

Jeśli zależy Ci na czasie i wygodzie, możesz samodzielnie obsłużyć szkodę. To usługa, którą PZU oferuje swoim klientom. Jak to działa?

Po zgłoszeniu szkody telefonicznie lub przez internet możesz samodzielnie wyliczyć jej wartość. Dostaniesz SMS-em lub e-mailem link do aplikacji, dzięki której możesz sam dokonać oględzin.

Aplikacji nigdzie nie musisz instalować, działasz tylko w ramach swojej przeglądarki. Do jej obsługi nie potrzebna jest specjalistyczna wiedza. Wysokość szkody wyliczysz w łatwy i intuicyjny sposób. W każdym momencie możesz liczyć na pomoc opiekuna szkody.

Kolejny krok to samodzielne dokonanie oględzin. W tym czasie musisz wybrać z listy uszkodzone elementy, zrobić im zdjęcia swoim telefonem lub tabletem, po czym dodać je do aplikacji zgodnie z instrukcją.

Na końcu pojawi się wyliczona przez system wartość szkody. Jeśli zaakceptujesz tę kwotę, prześlemy ja do Systemu Likwidacji Szkód PZU. Opiekun szkody zweryfikuje, czy wszystko się zgadza. Jeśli jest w porządku, odszkodowanie znajdziesz na swoim koncie niezwłocznie po ustaleniu odpowiedzialności.

Nie jesteś zadowolony z wartości szkody, która wyszła w aplikacji? Możesz zmienić decyzję i przejść proces realizacji szkody w sposób tradycyjny.

Usługa skierowana jest do Klientów Grupy PZU zgłaszających niewielkich rozmiarów szkody w pojeździe i majątkowe.

Dzięki samoobsłudze szkody masz wpływ na przebieg likwidacji i na wysokość wyliczonego odszkodowania.