Samoobsługa szkody
Zdarzyła Ci się stłuczka ze słupkiem na parkingu, z barierką albo, co gorsza, z innym autem? Zadzwoń do swojego ubezpieczyciela, poinformuj o zdarzeniu i tym, co zostało uszkodzone.
Jeśli zależy Ci na czasie i wygodzie, możesz samodzielnie obsłużyć szkodę. To usługa, którą PZU oferuje swoim klientom. Jak to działa?
Po zgłoszeniu szkody telefonicznie lub przez internet możesz samodzielnie wyliczyć jej wartość. Dostaniesz SMS-em lub e-mailem link do aplikacji, dzięki której możesz sam dokonać oględzin.
Aplikacji nigdzie nie musisz instalować, działasz tylko w ramach swojej przeglądarki. Do jej obsługi nie potrzebna jest specjalistyczna wiedza. Wysokość szkody wyliczysz w łatwy i intuicyjny sposób. W każdym momencie możesz liczyć na pomoc opiekuna szkody.
Kolejny krok to samodzielne dokonanie oględzin. W tym czasie musisz wybrać z listy uszkodzone elementy, zrobić im zdjęcia swoim telefonem lub tabletem, po czym dodać je do aplikacji zgodnie z instrukcją.
Na końcu pojawi się wyliczona przez system wartość szkody. Jeśli zaakceptujesz tę kwotę, prześlemy ja do Systemu Likwidacji Szkód PZU. Opiekun szkody zweryfikuje, czy wszystko się zgadza. Jeśli jest w porządku, odszkodowanie znajdziesz na swoim koncie niezwłocznie po ustaleniu odpowiedzialności.
Nie jesteś zadowolony z wartości szkody, która wyszła w aplikacji? Możesz zmienić decyzję i przejść proces realizacji szkody w sposób tradycyjny.
Usługa skierowana jest do Klientów Grupy PZU zgłaszających niewielkich rozmiarów szkody w pojeździe i majątkowe.
Dzięki samoobsłudze szkody masz wpływ na przebieg likwidacji i na wysokość wyliczonego odszkodowania.