01 października 2021

Kim jest Rzecznik Klienta?

Rzecznik Klienta
Nazywam się Piotr Ożarek i jestem Rzecznikiem Klienta w PZU.

Czym się zajmuję?

W prosty sposób mówię o ubezpieczeniach, wyjaśniam jak zawrzeć umowę aby w razie wypadku lub choroby otrzymać adekwatne świadczenie. Zajmuję się także najtrudniejszymi przypadkami, które nie mogą zostać zrealizowane według standardowej procedury  lub wymagają dodatkowych opinii eksperckich. Pomagam sprawnie przejść przez proces obsługi świadczenia lub szkody.

Wspieram naszych klientów w wyjaśnianiu skomplikowanych spraw. Dbam o to, aby wszystkie działania PZU uwzględniały punkt widzenia i potrzeby klienta. Proponuję takie rozwiązania, które satysfakcjonują obie strony.

Kiedy możesz się ze mną skontaktować?

Zawsze, jeżeli potrzebujesz wyjaśnić sprawę związaną z ubezpieczeniem zawartym w PZU.

Jak możesz się ze mną skontaktować?

Wypełnij formularz na stronie pzu.pl: https://www.pzu.pl/rzecznik-klienta. Jeżeli jesteś klientem PZU i Twoje pytanie dotyczy konkretnej sprawy, podaj dane umożliwiające identyfikację. Jeżeli kontakt dotyczy tylko kwestii ogólnych, wystarczy wpisać pytanie w pole „Treść wiadomości” oraz zostawić dane kontaktowe.