O blogu

Witamy na Blogu ekspertów PZU!

To miejsce, w którym chcemy się z wami dzielić wiedzą najlepszych managerów Grupy PZU. Naszą intencją jest, by to miejsce pokazywało nie tylko to, co dzieje się w firmie „od kuchni”, ale przede wszystkim w jaki sposób nasze działania wpisują się w światowe trendy, odpowiadają na to, co aktualnie dzieje się w ekonomii, gospodarce i na szeroko rozumianym rynku ubezpieczeniowym. Dlatego też treści, które będziemy publikować, podzieliliśmy na kilka głównych kategorii – finanse, ekonomia, ubezpieczenia, IT, HR, PR i marketing.

Znajdziecie tu analizy, przemyślenia, oceny i komentarze naszych ekspertów, często bardzo subiektywne, dotyczące bieżących spraw w dziedzinach, które są im najbliższe. Dając swobodę ekspertom w formułowaniu swoich przemyśleń, chcieliśmy zaznaczyć, że przedstawione w ich tekstach tezy nie są stanowiskiem PZU, tylko subiektywną opinią konkretnego autora.

Zachęcamy do udziału w merytorycznej dyskusji. Chętnie poznamy wasze opinie na przedstawione tematy. Aby przebiegała ona w przyjaznej atmosferze, polecamy zapoznanie się z regulaminem bloga.

ZASADY BLOGA

  1. „Blog ekspertów PZU” jest publicznym serwisem przeznaczonym dla wszystkich internautów.
  2. Zachęcamy do komentowania artykułów. Pamiętaj, żeby w merytoryczny sposób odnosić się do danego wpisu.
  3. Obraźliwe i agresywne komentarze będą usuwane z serwisu. Podobnie jak reklamy, autoreklamy, czy spam, które w żaden sposób nie są związane z tematyką wpisu.
  4. Dopuszczamy publikację linków do treści, które mają znaczenie dla tematyki danego wpisu.
  5. Ten blog nie jest też miejscem na publikowanie poglądów politycznych, religijnych czy światopoglądowych.
  6. Przestrzegaj netykiety. Nie pisz wielkimi literami ani nie nadużywaj wykrzykników i emotikonów. Bądź kulturalny!
  7. Uważaj z humorem i ironią. To, co brzmi jako żart, na piśmie może być niezrozumiałe albo obraźliwe.
  8. Pamiętaj, że w Internecie nikt nie jest anonimowy i każdy zostawia po sobie trwały ślad.
  9. Jeśli masz krytyczne i merytoryczne opinie, dzięki którym możemy poprawić jakość bloga i jego treści, prosimy wyślij na adres spolecznosci@pzu.pl.
  10. Blog nie jest serwisem reklamacyjnym. Krytyczne i merytoryczne uwagi dotyczące naszej oferty, usług i związanych z nimi oczekiwań są dla nas cenne, dlatego aby trafiły jak najszybciej do właściwych osób, skorzystaj z formularza na naszej stronie: http://www.pzu.pl/obsluga-i-pomoc/kontakt/reklamacje lub skontaktuj się z naszą infolinią 801 102 102.